Simetričan neusmjereni gazni sloj na naprednom dizajnu, za sve sezone. Ovaj gazni sloj je posebno dizajniran za rad lakih komercijalnih vozila u svim sezonama na regionalnim putevima i auto-putevima.
Sveukupni razvoj ovog gaznog sloja bio je fokusiran na visoku pouzdanost, maksimalnu sigurnost i odličnu izdržljivost.
1. Cirkumferentni kanali sa zupcima
- idealno kanaliziranje vode, mulja i snijega; visoka otpornost na akvaplaning
- veliki broj kontaktnih ivica omogućuje izvanrednu vuču na snijegu i ledu
- dobro usmjerena stabilnost i nizak nivo buke
2. Tijesni cirkumferentni kanali u blokovima gaznog sloja
- pomažu ravnomjerniju distribuciju pritiska u blokovima
- poboljšavaju hlađenje blokova čime se znatno poboljšava mogućnost vožnje i povećava izdržljivost gaznog sloja
- poboljšavaju bezbjednost vožnje kao i stabilnost u krivinama
3. Poprečne rupice
- precizno raspoređene poprečne rupice su međusobno povezane čime se obezbjeđuje dovoljan otpor na akvaplaning na lapavici i u barama tokom cijelog životnog vijeka
- poprečne rupice u blokovima gaznog sloja su tangencijalno podijeljene i međusobno potisnute kako bi se buka smanjila na najveću moguću mjeru
4. Lamelarna struktura gaznog sloja
- originalne 3D lamele poboljšavaju vuču i kočione performanse na snježnim i zaleđenim putevima
- u isto vrijeme održavaju izvanrednu stabilnost vožnje pod maksimalnim opterećenjem na suhim površinama
- veliki broj lamela stvara mnogo kontaktnih ivica slično gaznom sloju na zimskim gumama
5. Pojačani blokovi
- pojačana rigidnost blokova gaznog sloja povećava izdržljivost gaznog sloja
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocjena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbjedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocjena D se ne koristi, a ne planira se korištenje ocjene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da napravite veću kilometražu iz jednog rezervoara goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocjenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usljed otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocjenom A i pneumatika sa ocjenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i mjeri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci, to su gume glasnije.
Mi koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružamo najbolji doživljaj na našoj web stranici. Kliknite ovdje da saznate više detalja ili da promijenite vaše postavke za kolačiće.